به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: از مجموع 622 واحد مسکن مهر قابل واگذاری به مددجویان کمیته امداد، 400 واحد در کرمان و ماهان و ما بقی در راین و سیرجان قرار دارد.
وی با اشاره به تفاهم نامه انجام شده برای تامین 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: واگذاری این واحدها در قالب همین تفاهم نامه انجام می شود و جزئیات واگذاری تا یک ماه آینده مشخص و اعلام می شود.
استاندار کرمان تامین مسکن یا پرداخت اجاره بهای مسکن را از مهمترین مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برشمرد و اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه ای با رئیس کمیته امداد کشور مقرر شد سه هزار واحد مسکونی طی سه سال تامین شود در حالی 6 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هستند.
فدائی خاطرنشان کرد: تامین سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد باید بر اساس تقسیم شهرستانی و نیز تقسیم شهری و روستایی انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز گفت: در قالب تفاهمنامه ای بین استانداری کرمان و رئیس کمیته امداد کشور مقرر شد مسکن سه هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تامین شود.
یحیی صادقی با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد انجام شده است اظهار داشت: بحرانی ترین مشکل را در زمینه مددجویان فاقد مسکن در شهر کرمان داریم که باید توجه لازم به آن صورت گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.