به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در شورای سیاست گذاری کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان افزود : پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که بالاتر از هر کار خیر و نیکی، کاری وجود دارد تا زمانی که فردی در راه خداوند شهید می شود و بالاتر از آن کاری نیست .
وی ادامه داد : بر مبنای این حدیث، وقتی کاری برای بزرگداشت مقام شهدا انجام می دهیم، در حقیقت برای ترویج بالاترین ارزش اقدام می کنیم.
فدائی تاکید کرد: برنامه های کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان باید ماندگار باشد و در این رابطه با وزرا، معین های اقتصادی و دیگر حوزه های مربوطه هماهنگ شده است تا آثار این کنگره ماندگار شود.
وی خاطرنشان کرد: کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان در قالب برنامه های فرهنگی، کمک به محرومان و اجرای پروژه ها نیز دنبال می شود.
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کسانی که رفته اند کار حسینی کرده اند و کسانی که مانده اند نیز باید کار زینبی کنند و رسالت زینبی ما رساندن پیام شهدا به نسل های آینده است .
احمد حمزه افزود : زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اهداف مهم برگزاری کنگره های شهدا به شمار می رود.
وی حفظ وحدت را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شمرد و ادامه داد: گوش جان دادن به حرف های رهبری که امروز مهمترین حرف ایشان حفظ وحدت است، ضامن تداوم موفقیت های کشور است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بقا، ثبات و دوام هر نهضتی بسته به ارزش های آن است و ارزش شهادت و جانبازی در مسیر ولایت اصل تغییر ناپذیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
یحیی کمالی پور افزود: همه ما وظیفه داریم نه در شعار بلکه در میدان عمل حافظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران باشیم.
وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم در راستای پیام رسانی خون شهدا مسیری را دنبال کنیم که موجب رضایتمندی خداوند و مورد قبول رهبری باشد و هر حرف، قلم و قدمی که موجب شود خدشه ای به این اصول وارد شود باید آن قلم شکسته و آن دهان لال شود.
کمالی پور خاطرنشان کرد: آنچه داریم را به سادگی به دست نیاورده ایم که بخواهیم به آسانی از دست بدهیم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از موفقیت های کرمان در طول تاریخ، حضور و مشارکت مردم در تمامی عرصه ها و صحنه ها بوده است.
شهباز حسن پور افزود: برنامه های دهه فجر و یادواره شهدا باید مردمی شود زیرا مشارکت مردم می تواند بهترین سرمایه برای بیمه کردن انقلاب باشد.
وی خاطرنشان کرد: آزاد سازی زندانیان یک ابتکار بی نظیر در کشور است.
کمالی پور با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در دست پیگیری است، ادامه داد : این کارها پیوند انقلاب با بدنه مردم را بیشتر می کند.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.