دادستان بافت از انهدام سه باند سرقت طی چندین عملیات منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هشت سارق بازداشت شده اند.

به گزارش  ایلنا، خدابخش روح‌الامینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در عملیات اول چهار سارق که اقدام به سرقت احشام در روستای کیسکان بافت کرده بودند در کرمان شناسایی شدند و پس از ارسال نیابت قضائی در محل مخفیگاه‌شان دستگیر و احشام مسروقه به شکات و مال باختگان بازگشت داده شد.

وی اعلام کرد: در عملیات دوم ماموران کلانتری بزنجان با همکاری یگان امداد شهرستان بافت پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق شدند خودروی سارقان را به ضرب گلوله متوقف کنند و در این رابطه نیز دو سارق بازداشت شده اند.

وی ادامه داد: سارقان اقدام به سرقت احشام از روستای شصت فیچ اولیا از توابع بزنجان کرده بودند که در حال حاضر احشام سرقتی تحویل صاحبان آنان شده است.

وی بیان کرد: در سومین عملیات دو نفر سارق که در حال فروش سیم های سرقتی بیمارستان خاتم الانبیاء بافت به یک کارگاه ضایعاتی بودند دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تمامی هشت متهم پس از انتقال به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت با قرار تأمین مناسب به زندان معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه دادستانی ادامه دارد و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل مرتبط در پرونده  صادر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.