به گزارش ایرنا ، محمد مهدی زاهدی روز یکشنبه در حاشیه بزرگداشت حماسه 9دی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رفتارهای ساختارشکنانه آشوبگران در سال 88، ضرر و خسارت بزرگی به کشور وارد کرد و مردم برای مقابله با فتنه گران وارد میدان شدند و حماسه آفریدند.
وی با اشاره به تفاوت مراسم 9 دی با سالهای قبل تصریح کرد: امسال ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرده که جمهوری اسلامی وارد 40 سالگی نخواهد شد و برای پیاده کردن اهداف شومشان برنامه ریزی کرده بودند، اما ملت ایران با حضور در مراسم 9 دی جواب محکمی به آنها خواهد داد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدخواهان و دشمنان در طول 40 سال گذشته انواع تحریم ها، تهدیدها، جنگ و غیره را بر ضد کشور ما اجرا کرده اند، ولی مردم با اعتماد به نفس و بصیرت خاص در مقابلشان ایستاده اند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر خود دستاوردهای زیادی داشته است تاکید کرد: بر اساس آمارهای بهداشت جهانی متوسط طول عمر ایرانی ها نسبت به 40 سال قبل 21 سال افزایش یافته است و برای این افزایش اقدامات بسیاری همچون کنترل بیماری های مسری، افزایش تخت بیمارستان و پزشک متخصص و غیره در کشور انجام شده است.
زاهدی گفت: رسانه ها باید دستاوردهای انقلاب را با شفافیت و به صورت مستدل برای آگاهی نسل جوان اطلاع رسانی کنند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.