به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی پورمحمدی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در جمع مردم و راهپیمایان رفسنجان افزود: دشمن همچنان با ما در حال جنگ است و جنگ امنیتی و اقتصادی را برای منحرف کردن ذهن مردم و براندازی نظام به راه انداخته اند.
وی اظهار داشت: امروز اتاق جنگ دشمن در اتاق بازرگانی آمریکاست لذا نباید به خواب غفلت برویم.
پورمحمدی افزود: دشمن توسط جاسوسانی قصد کشف انبارهای مهمات و موشکی سپاه، کشف معادن اورانیوم و آلوده کردن آب آشامیدنی را داشت که به این اهدافش نرسید و باید آمادگی کامل را در برابر نفوذ دشمن داشته باشیم.
وی تصریح کرد: نفوذ فکری یعنی دشمن کاری می کند که نخبگان سیاسی و برخی مسئولان ما آنطور که دشمن می خواهد فکر کنند.
پورمحمدی افزود: حادثه 88 جنگ احزاب بود، چنانچه در این جنگ؛ تمام دشمنان اسلام تمام اختلافات را کنار گذاشتند و علیه اسلام متحد شدند.
رئیس دادگستری رفسنجان گفت: در سال 88 هم دوستان بی بصیرت داخلی و دشمنان خارجی برای براندازی نظام متحد شدند و مردم با بصیرت و ولایی ایران در این قصه چشم فتنه را کور کردند.
وی با بیان اینکه در حقیقت فتنه 88 با فرمول فتنه بیرونی بر اساس کودتای مخملی و انقلابهای رنگی طراحی شده بود خاطرنشان کرد: این نوع کودتاها انتخابات محور هستند انتخابات بهانه است برای براندازی نظام لذا در فتنه 88 اصل نظام نشانه رفت.
پورمحمدی بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام چشم دیدن حکومت علوی و دینی ایران را ندارند امروز می بینید حشد الشعبی، علویون سوریه، فاطمیون پاکستان و مدافعان حرم ایران پشت دیوارهای بیت المقدس پا به زمین می کوبند و امروز سید حسن نصرالله به اسراییل می گوید تمام سرزمینهای اشغالی توسط شما تحت نفوذ موشک های ماست لذا امروز اسراییل توان مقابله دو روزه با غزه ای که از همه جا در محاصره است را ندارد.
وی اظهار داشت : امروز وقتی هواپیمای آمریکا با لیزر جامد ایرانیان منهدم می شود دنیا را در حیرت فرو برده که ایران به چه تکنولوژی دست یافته است، امروز دستاوردهای ما از جمله موشکهای بالدار ما، روحیه مدافعان حرم و بچه های نسل چهارم که با مدیریت و رهبری نسل دوم و سوم انقلاب دروازه های بیت المقدس را فتح خواهند کرد، نظام و انقلاب اسلامی را سرپا نگهداشته است.
پورمحمدی ادامه داد: ما نباید پروژه نفوذ دشمن را دست کم بگیریم اگر اخوان المسلمین 80 سال مبارزه کردند و در آخر به دامان وهابیون رفتند چون ولی فقیه نداشتند، کشور ایران مردمی محبوب و امامی خوب و نظامی که آرزوی انبیا و ائمه است دارند.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.