به گزارش ایرنا ، محمدحسن قدیری ابیانه پنجشنبه شب در یازدهمین نشست‌ گفتمان انقلاب اسلامی در بیت الغباس رفسنجان به توطئه های دشمن علیه کشورهای اسلامی به ویژه ایران اشاره و بیان کرد: تحریم ها کماکان وجود دارد و تشدید شده و دشمن نیز برای اغتشاش بزرگتری از اغتشاشات 88 برنامه ریزی کرده است.
وی اضافه کرد : اغتشاش سال 88 سیاسی بود و با بروز تخلف در انتخابات رخ داد و توطئه بعدی دشمن اجتماعی است و در این اغتشاش بزرگ و خطرناک بعدی، دشمن بنایش افزایش بحران معیشت مردم است.
سفیر اسبق ایران در کشور های مکزیک و استرالیا بیان کرد : دشمن در سال 88 اصل نظام را نشانه گرفته بود و در روز عاشورا قصد تخریب اصل اسلام را داشتند ولی امروز دشمن قصد دارد مردم را به دلیل مشکلات معیشتی علیه نظام جمهوری اسلامی بشوراند و به خیابانها بکشاند.
قدیری ابیانه خاطرنشان کرد : اگر آمریکا به عراق حمله کرد چون احساس می کرد که ملت عراق از دولتش جدا است لذا در سال 88 هم دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند ملت ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کنند اما ملت در 9 دی تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
وی گفت: کشورمان با وجود ذخایر و منابع مهمی که دارد باید زمینه رفاه و معیشت مردم را فراهم سازد و با وجود این همه ثروت نباید مشکلات معیشتی بر مردم حاکم شود.
قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه نباید با سوء مدیریت و بی‌ تدبیری‌ها به فتنه دشمن دامن ‌زند اظهار داشت: می‌گویند عصر جنگ گذشته اما اگر اینگونه بود چرا آمریکا سال به سال بودجه نظامی اش را افزایش می ‌دهد و بسیاری از مسلمانان را به خاک و خون می کشاند.
وی ادامه داد : دشمنان با بیان این مسائل می‌ خواهند روی ذهنیت مردم کار کنند و مردم هم هدف تبلیغات دشمن هستند.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.