به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در پیامی یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم را گرامیداشت و افزود: 15 سال از زلزله دلخراش بم گذشته زلزله ای که هزاران تن از هموطنان سختکوش، مهربان و عزیزمان را از ما گرفت.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم اظهار داشت: ما در کنار مردم بم هستیم و تلاش می کنیم، این شهر همچنان استوار، سرزنده و مقاوم به عنوان دارالصابرین بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.
استاندار کرمان ادامه داد: 15 سال از آن حادثه تلخ می گذرد و بم، به فرموده مقام معظم رهبری از میان ویرانه ها، با عزت و افتخار و استحکام، سر بلند کرده است.
وی گفت: بم همچون نخل های سخاوتمند و ارگ شکوهمندش، بالنده تر و استوارتر از گذشته با مردمانی امیدوار و صمیمی و در فضایی همدلانه بین مردم و مسئولان پابرجا مانده تا الگویی برای تدبیر و امید، توسعه و پیشرفت باشد.
فدائی تصریح کرد: امروز در باغ و بوستان تلاش، امید و همدلی در بم، آبادانی، ماندگاری و سرزندگی به بار نشسته است.
وی گفت: زلزله بم در کنار همه تلخی ها و از دست دادن ها، پر از صحنه های ایثار، یاری، امید و اراده بود.
استاندار کرمان افزود: درس های زلزله بم را در همه ابعاد باید جدی گرفت و در روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و بر استفاده از روش های علمی در ساخت و سازها، برنامه محوری، نگاه کارشناسانه، وجدان کاری و آمادگی دائمی در برابر حوادث و بحران ها تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اینجانب به عنوان استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم با تمام وجود و با همت مسئولان استان در کنار مردم خوب بم و شرق استان کرمان هستم.
وی افزود: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم خوب و شریف بم فروگذار نخواهم کرد و برای مردم عزیز بم از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی مسالت می نمایم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.