سید رضا میرحسینی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این نمایشگاه از 12تا 14دیماه جاری به میزبانی شهرداری کرمان را معرفی پیام رسان های بومی کشور و آشنایی بازدید کنندگان از قابلیت های این پیام رسان ها عنوان کرد.
مدیر اجرایی نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی گفت : با توجه به ممنوعیت استفاده از پیام رسان تلگرام در صدد هستیم برای حفظ ارتباط با شهروندان در این قالب ، با استفاده از یک یا چند پیام رسان داخلی ، کانال هایی برای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات شهرداری کرمان به شهروندان و همچنین انعکاس نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادت شهروندان به مجموعه مدیریت شهری ایجاد کنیم .
میرحسینی افزود : متاسفانه هیچکدام از پیام رسان های داخلی تاکنون نتوانسته اند همانند پیام رسان های خارجی به شکل گسترده در بین اقشار مختلف جای خود را باز کنند و به ابزارهای محبوب ارتباطی بدل شوند.
این فعال رسانه ای یکی از دلایل عدم توفیق در این زمینه را ارتباط ضعیف متولیان پیام رسان های بومی با بدنه جامعه و بهره نگرفتن از نقطه نظرات اصلاحی شهروندان به عنوان کاربران این پیام رسان ها عنوان کرد .
میرحسینی افزود : یکی از کارکرد های نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی ، ایجاد ارتباط مستقیم بین مدیران پیام رسان ها و مردم و همچنین مدیران دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است.
وی از اصحاب رسانه و مدیران و کارکنان روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی استان دعوت کرد تا در ایام برپایی نمایشگاه ضمن بازدید، نقطه نظرات اصلاحی خود را با مدیران پیام رسان های داخلی در میان بگذارند.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.