به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز یکشنبه در دومین همایش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان افزو د: در برنامه های گرامیداشت 40سالگی انقلاب باید همدلی، همزبانی و یک رنگی بین مردم، مسئولان و روحانیت را به خوبی نشان دهیم زیرا این موضوع در راه آینده کشور بسیار موثر است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت از سال های گذشته باشد، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به معنای بلوغ و کامل شدن آن است و باید این موضوع ها را در قالب برنامه های متنوع نشان دهیم تا رشد و تحول به بهترین شکل به مردم انتقال یابد زیرا تحقق این مهم انرژی مثبت مضاعفی به جامعه و مردم وارد می کند تا با تلاش و حرکت بیشتر بعد از این، بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم.
استاندار کرمان بر فضاسازی عمومی شهرها تاکید کرد و ادامه داد: فضای شهرها و روستاها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید به نحوی تغییر کند که این تغییر محسوس و تا مدتی ماندگار باشد.
فدائی بر افزایش تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری ملاقات های عمومی با مردم به ویژه در مساجد، تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مردم در ایام دهه فجر به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد زیرا این کارها می تواند تاثیرگذار بوده و خاطره خوبی را برای مردم ایجاد کند.
وی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در فضای مجازی و فیزیکی نیز تاکید کرد و اظهارداشت: در این نمایشگاه با انعکاس خدمات انجام شده در بخش خصوصی و دستگاه های اداری می توان بسیاری از مطالب را بیان کرد و پیام های خوب، مشخص و رسا را به مردم انعکاس داد.
دومین همایش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان در محل سالن مرتضوی استانداری برگزار شد.
9895/7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.