به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در دومین همایش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: دشمنان با جنگ های سخت و نرم همواره تلاش می کنند تا مسیر انقلاب اسلامی ایران را منحرف کنند.
وی با اشاره به اینکه هر تغییر بیرونی متکی بر تغییر درون است ادامه داد: هر فرد برای مبارزه با سلطه و استکبار، ابتدا باید با سلطه و استکبار درونی خود مبارزه کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در انقلاب سال 57 مردم سرنوشت خود را با دست خود و با رهبری های امام راحل (ره) تعیین کردند اظهار داشت: بسیاری از توطئه ها علیه انقلاب اسلامی ایران از کودتاها تا جنگ تحمیلی و غیره با الطاف خداوندی به شکست انجامیده است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه در فرهنگ قرآنی دارای آدابی است افزود: تکیه و توکل به خدا، صبر و استقامت، پیشه کردن تقوا سه اصل قرآنی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.
وی خاطرنشان کرد: رویدادهایی مانند 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن و کنگره شهدای استان کرمان باید در سال جاری با رنگ جدیدی مطرح شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: جشن های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال باید متفاوت از سال های گذشته باشد تا دشمن درس های جدیدی از این اجتماعات بگیرد.
3029/9895/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.