به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد صباحی در آئین نماز جمعه شهر کرمان افزود: مردم باید در مقابل تهاجم فرهنگی علیه کشور بیدار باشند چرا که دشمن از طریق رسانه های خود و شبهه افکنی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بیداری ما در موضوع حق مردم ضعیف شده است و مراقبت نمی شود گفت: حق‌الناس گناهی است که آمرزیده نمی‌شود و انسان باید حق مردم را بداند و آن را رعایت کند.
محمد صباحی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) گفت: حضرت عیسی(ع) از پیامبران الهی و صاحب شریعت است که در قرآن کریم پاسخ محکمی به بعضی اهانت ها داده است و همچنین جلوی تحریفات را گرفته است.
وی همچنین با توجه به نزدیک شدن پنجم دی ماه سالروز تشکیل یگان حفاظت از فرودگاه ها در سپاه پاسداران به فرمان امام(ره) این روز را تبریک و گفت : سپاه به خوبی طی این سال ها انجام وظیفه کرده و دشمنان انقلاب را در این زمینه ناکام گذاشته است.
حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه مردم نگذاشتند کشور به دست بیگانگان بیافتد و خودشان اداره کشور را به دست گرفتند گفت : دشمن بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلف و جنگ تحمیلی را شروع کرد و همچنان به توطئه های خود ادامه می دهد و اما مردم ایران با تمام توان ایستادگی می کنند و آنان را ناکام می گذارند.
خطیب جمعه کرمان گفت: دشمن اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا راه‌اندازی کرد و با حمایت از گروه تروریستی داعش قصد تخریب اسلام را داشت اما مردم ایران با این زورگویی مقابله کردند و آن ها را ناکام گذاشتند.
حجت الاسلام صباحی حضور گسترده مردم در تمام صحنه های انقلاب از جمله انتخابات، راهپیمایی و نماز جمعه را حمایت از انقلاب دانست و گفت: دشمن با ترویج فساد در جامعه قصد انحراف جوانان را دارد.
9889/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.