به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهی، معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان کرمان، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در مناطق مختلف استان، افزود: تلاش می شود که با جذب اعتبارات کشوری و حمایت های استانی، ساز و کارها و امکانات مورد نیاز مجموعه نیروی انتظامی تامین شود.
فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت های گسترده و تنوع ماموریت های خود ارتباط مستقیمی با جامعه دارد و همواره تلاش می کند تا خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود.
سردار رضا بنی اسدی فر افزود: افتتاح سامانه پایش تصویری و توجه استاندار جدید کرمان به تجهیز و تکمیل ساز و کارهای مأموریتی مراکز امنیتی، نوید روزهای خوبی برای مجموعه نیروی انتظامی استان می دهد.
وی اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان با بهره گیری از شیوه های نرم و مذاکره در طول یکسال گذشته، بحران های امنیتی را مدیریت کرده است.
فرمانده انتظامی استان با تأکید بر نقش دستگاه های اجرایی در تأمین امنیت خاطرنشان کرد: بسیاری از بحران های امنیتی استان به دلیل عملکرد نامناسب دستگاه ها اتفاق می افتد و نیروی انتظامی باید نتیجه کم کاری و ضعف سایر دستگاه ها را جبران کند.
بنی اسدی فر با اشاره به سرمایه گذاری قریب 18 میلیارد تومانی خیرین در حوزه امنیت گفت: مجموعه انتظامی استان به لحاظ امکانات و ابزارها، دچار ضعف های اساسی است و ورود خیرین به این حوزه می تواند مشکلات را حل کند.
وی با تمجید از نگاه استاندار جدید کرمان به نقش مباحث امنیتی در سرمایه گذاری افزود: با توجه به پتانسیل عظیم معدنی، گردشگری و اقتصادی موجود، استان کرمان می تواند بهترین استان کشور در جذب سرمایه گذار و گردشگر باشد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.