در این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، شهباز حسن پور آورده است : اخیرا با توجه به لایحه دولت مبنی بر افزایش تعداد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که در اکثر استان های کشور مباحثی مطرح شده است، براین اساس مردم شریف بسیاری از شهرستان‌های ایران اسلامی، که دارای نماینده مستقل نیستند، به انتظار نشسته‌اند تا ضمن آگاه شدن از صحت و سقم این اخبار، بدانند که آیا شهرستان‌شان مشمول استقلال حوزة انتخابی خواهد شد یا خیر.
این نماینده مجلس در ادامه گفته است: قطعیت یا عدم قطعیت افزایش تعداد نمایندگان در آینده مشخص خواهد شد؛ اما به عنوان خدمتگزار مردم شریف بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، خواستم نکته‌ای را به محضر همه دنبال‌کنندگان این اخبار و به ویژه مردم شریف، نجیب و فهیم بردسیر یادآوری کنم.
باید توجه داشت که اعطای نماینده مستقل به هر شهرستانی مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف است و مباحثی چون رشد توسعه پایدار، افزایش آمار اشتغال‌، جذب سرمایه‌گذاری و رشد جمعیت از اهم شرایطِ احراز شایستگیِ یک شهرستان جهت اخذ استقلال در داشتن نماینده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شهرستان شهید پرور بردسیر، با بهبودِ چشمگیر وضعیت در حوزه‌های اشتغال، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعت و کشاورزی، خدمات، انرژی‌های پاک و گردشگری به موقعیت ویژه‌ای رسیده است. به طور خاص رشد اشتغالزایی بردسیر و کسب رتبه دوم استان در این زمینه قابل توجه است.
حسن پور در ادامه گفته: این توسعه علاوه بر مرکز، در بخش‌های مختلف شهرستان نیز نمود قابل توجه داشته از جمله در شهر لاله‌زار که امروز کمترین نرخ بیکاری استان را داراست و توسعه چشمگیر بخش نگار و گلزار که به کانون سرمایه‌گذاری جذابی در سطح استانی و ملی تبدیل شده است.
بر این اساس با اطمینان عرض می‌کنم که اگر قرار باشد تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس افزایشی داشته باشد و یا حوزه‌ای از حوزه‌های نمایندگی این استان مستقل گردد، شهرستان بردسیر قطعاً از اولویت برخوردار خواهد بود.
وی در پایان یادآور شده است: به عنوان خدمتگزار مردم شهرستانهای بردسیر و سیرجان در مجلس، درگذشته نیز بر این نکته تأکید کرده‌ام و 10 سال پیش در کمیسیون شوراها در خصوص استقلال بردسیر در حوزه نمایندگی، درخواست کتبی ارائه کردم و پی‌گیری‌های لازم را نیز انجام دادم و حتماً امروز هم پی‌گیر این مطالبه به حقِ مردم خواهم بود و تا حصول نتیجة قانونی دست از تلاش برنخواهم داشت .
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.