به گزارش ایرنا، 'ماه بانو معصوم زاده'روز یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با استاندار کرمان افزود: سیاست های بهداشتی زیادی وجود دارد که در کرمان اجرایی نشده و زمانی که سئوال می کنیم، می گویند آیا در فلان استان اجرا شده است؟
وی ادامه داد: در حالی که می توانیم با اجرای این سیاست ها در راستای بهینه شدن شورای سلامت استان گام های موثری برداریم.
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان تصریح کرد: معضلات بهداشتی مناطق مختلف شهری باید به نحو موثر برطرف شود زیرا این مسائل قابل سرایت به داخل شهر است.
معصوم زاده با اشاره به وضعیت حاشیه نشینان شهر کرمان افزود: ایجاد امکانات در روستاها برای برگشت این افراد به روستاها موثر است.
وی تصریح کرد: برای ایحاد اشتغال در شهر کرمان باید زمینه مشترک همکاری با استان و کشورهای مجاور فراهم کنیم و زمینه صادرات تولیدات مردم کرمان به استان و کشورهای مجاور توسط استانداری فراهم شود.
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان با اشاره به برگزاری جلسات مشابه در ادارات مختلف اظهار کرد: اتوماسیون های بین بخشی از موازی کاری ها جلوگیری می کند و موجب هم افزایی شده و جلسات نتیجه بخش تر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باید به دنبال درآمدهای پایدار بود افزود: گردشگری یکی از این حوزه هاست و تعریف محور گردشگری در شورای چهارم انجام شد.
وی ادامه داد: حمام باغ لله کرمان تنها حمام چهار خزینه جنوبشرق آسیاست که در صورت مرمت می توانیم در زمینه گردشگری و درآمد پایدار از آن استفاده کنیم.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.