به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر با استقبال استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، جامعه ورزشی استان و سایر مسئولان صبح روز شنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.
وی در بدو ورود به این شهر پیست دوچرخه سواری امام علی(ع) کرمان را با حضور دوچرخه سواران و جامعه ورزش استان افتتاح می کند.
افتتاح زورخانه بین المللی، تقدیر از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا و شرکت در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمان است.
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و هیات همراه در ادامه این سفر برای افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی به شهرستان رفسنجان سفر می کند و ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی آگاه، افتتاح زمین چمن تختی، سالن 9 دی و استخر بخش خصوصی شهرستان رفسنجان از دیگر برنامه های این مقام دولت تدبیر و امید در رفسنجان است.
سپس سلطانی فر برای حضور در چند برنامه به سمت کرمان راهی می شود و در نشست هماهنگی کنگره شهدا (کمیته ورزش و جوانان) در دفتر استاندار حضور می یابد و در انتها وی ساعت 21، امشب(شنبه) کرمان را به مقصد تهران ترک می کند.
7440/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.