به گزارش ایرنا، مرتضی کارآموزیان روز پنجشنبه در نشست نقد و تبادل نظر با رسانه های استان کرمان افزود: از این تعداد 90 شهید رسانه مربوط به کرمان است که اغلب تحصیلکرده و دارای مدارج بالای علمی و معنوی بودند.
وی بیان کرد: همچنین نشست سالانه بسیج رسانه با حضور اساتید مطرح در اواخر آذر برگزار می شود که سعی کردیم همراه با آموزش در حوزه رسانه باشد.
مسئول کانون بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت: جشنواره رسانه های برتر استان کرمان (ابوذر)، پس از طی مراحل فراخوان و ارسال آثار، در حال حاضر در مراحل پایانی داوری است که در نظر داریم اختتامیه آن با یادواره شهدای رسانه استان برگزار شود.
وی با اشاره به برگزاری کنگره 6هزار و 500 شهید استان کرمان در اسفندماه امسال تصریح کرد: برنامه هایی شامل بازی رایانه ای، طراحی سایت و انیمیشن های خاص، در قالب 2 کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی برای این کنگره تدارک دیده شده است.
کارآموزیان گفت: همچنین تیم انیمیشن بسیج رسانه کرمان در جشنواره تولیدات فضای مجازی که اخیرا برگزار شد، موفق به کسب رتبه نخست شد.
وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی برای اصحاب رسانه افزود: برای بازدید اصحاب رسانه از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی استان کرمان اردوهای یک و چند روزه برنامه ریزی شده است.
مسئول کمیته صالحین بسیج رسانه استان کرمان در این نشست گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در حفظ ارزش ها و آثار دارند و امروز رسانه تبدیل به یک قدرت شده است.
حجت الاسلام اصغر عسگری با اشاره به نفوذ رسانه های استکباری افزود: این رسانه ها سرمایه گذاری سنگینی در این حوزه کرده اند تا حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند.
وی با اشاره به آیات قرآن و روایات معصومین(ع) تصریح کرد: هر خبری را بدون ملاحظه منتشر نکنیم و اخبار باید محکم و صحیح باشد.
مسئول کمیته صالحین بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه تمرکز بر فرهنگ سازی است و باید برنامه ها به فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
وی بیان کرد: باید چالش ها در جامعه شناسایی شوند و جایی که برنامه غلطی نهادینه شده است، اصلاح شود.
حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه قانون باید به فرهنگ تبدیل شود تاکید کرد: از کارهای مهم اصحاب رسانه بیان روشنگری برای انجام این امر مهم است.
این نشست با حضور برخی از رسانه های استان کرمان در محل کانون بسیج رسانه استان کرمان برگزار شد.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.