سرهنگ رضا محمدرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی جیرفت به مرکز کشور را دارند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپ گشت ویژه و اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به یک دستگاه کامیون حاوی بار خرما مشکوک شدند و دستور ایست دادند.
وی تصریح کرد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ و در بازرسی از این کامیونت 390 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بین کارتن های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: در این عملیات 2 متهم دستگیر و به همراه خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی اظهار داشت: مردم در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریع مراتب را به منظور شناسایی و دستگیری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.