به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ملانوری در بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی پردیس کرمان واقع در کیلومتر هشت جاده کرمان - زرند افزود: باید در شرایط موجود کشور که با تهدید و بحران روبرو هستیم از استعدادها و ظرفیت ها استفاده و خلق سرمایه کرد.
وی ادامه داد: ارتباط میان حوزه های مختلف این الزام را مطرح می کند که در کارها و برنامه ریزی ها معجونی از برنامه ریزی ها را در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته در حوزه های مختلف، تا حدودی جزیره ای عمل کرده ایم تصریح کرد: این موضوع به دلیل آن بوده که به این باور نرسیده ایم همه اعضای یک خانواده هستیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر لزوم حفظ سرمایه های انسانی با مدیریت درست و پرهیز از غفلت گفت: بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیریت منابع و همگرایی داریم.
ملانوری عنوان کرد: منابع بسیار زیادی در استان کرمان وجود دارد که باید از آنها به بهترین شکل استفاده کرد تا استان به جایگاه اصلی خود در مسیر توسعه و پیشرفت دست یابد.
وی با اشاره به بازدید از مرکز آموزش کشاورزی کرمان گفت: دستگاه ها می توانند از ظرفیت های این مرکز استفاده کنند و این مرکز می تواند پایگاهی برای رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره باشد.
ملانوری با تاکید بر اینکه استانداری برای استفاده از ظرفیت های مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی پردیس کرمان آماده است تصریح کرد: تلاش می شود ظرفیت معین های اقتصادی نیز برای استفاده از ظرفیت های این مجموعه به کار گرفته شود.
وی بیان کرد: مسائل اجتماعی را در هر نقطه ای که رها کنیم به جای اول خود بر می گردد و استمرار برنامه ها در اجرای طرح های اجتماعی امری ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: برای رفع مشکلات اجتماعی، توسعه امنیت و غیره باید با دید باز از ظرفیت های موجود استفاده کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.