به گزارش ایرنا، استاندار کرمان، جمعی از مدیران استانی و دانشگاهیان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان همراهی می کردند.
همچنین سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بعد از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام به منظور شرکت در همایش ملی نظام فکری « آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ » وارد تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از میهمانان ملی و استانی نیز در همایش ملی نظام فکری « آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ » در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.
همایش ملی نظام فکری آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری جهاد دانشگاهی استان کرمان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر استان، موسسه صدرا، موسسه انقلاب اسلامی، مرکز حفظ و نشر دیدگاه‌ های مقام معظم رهبری و تعدادی از دانشگاه‌ های بزرگ کشور و این استان در حال برگزاری است.
فرصت ارسال مقالات تا هفتم آبان ماه سال جاری اعلام شده بود که در این مدت 170 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از این تعداد 80 مقاله برگزیده شد که 25 مقاله امروز در همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.
مناسبت فرهنگ با سیاست، اقتصاد، امنیت و فناوری، پدیده های نوظهور و فرهنگ، وظایف و حدود نظام اسلامی در عرصه فرهنگی، عناصر پیشران، بنیادها و مبانی فرهنگ، مدیریت فرهنگ و چیستی و قلمرو فرهنگ از محورهای این همایش است.
کتاب چکیده مقالات این همایش تهیه شده و تقدیم فرهنگ دوستان و مهمانان حاضر در همایش خواهد شد.
کارگاه آموزشی برای فعالان و تشکل‌ های فرهنگی دانشگاه شهید باهنر و همایش منشور فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله پیش نشست های این همایش بود.
جنبه‌ های کاربردی مسائل فرهنگی در این همایش مورد توجه قرار گرفته است و این همایش با رویکرد ساده زیستی و با حداقل مسائل مالی و با بهره گیری از امکانات موجود استان برگزار می شود.
در این همایش از سه کتاب با موضوع نظام فکری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در گستره فرهنگ رونمایی شد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.