به گزارش ایرنا، همایش ملی نظام فکری آیت ‌الله خامنه ‌ای در گستره فرهنگ به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری جهاد دانشگاهی استان کرمان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر استان، موسسه صدرا، موسسه انقلاب اسلامی، مرکز حفظ و نشر دیدگاه‌ های مقام معظم رهبری و تعدادی از دانشگاه‌ های بزرگ کشور و این استان برگزار شد.
فرصت ارسال مقالات تا هفتم آبان ماه سال جاری اعلام شده بود که در این مدت 170 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از این تعداد 80 مقاله برگزیده شد که 25 مقاله امروز در همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.
مناسبت فرهنگ با سیاست، اقتصاد، امنیت و فناوری، پدیده های نوظهور و فرهنگ، وظایف و حدود نظام اسلامی در عرصه فرهنگی، عناصر پیشران، بنیادها و مبانی فرهنگ، مدیریت فرهنگ و چیستی و قلمرو فرهنگ از محورهای این همایش است.
کتاب چکیده مقالات این همایش تهیه شده و تقدیم فرهنگ دوستان و مهمانان حاضر در همایش خواهد شد.
کارگاه آموزشی برای فعالان و تشکل‌ های فرهنگی دانشگاه شهید باهنر و همایش منشور فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله پیش نشست های این همایش بود.
جنبه‌ های کاربردی مسائل فرهنگی در این همایش مورد توجه قرار گرفته است و این همایش با رویکرد ساده زیستی و با حداقل مسائل مالی و با بهره گیری از امکانات موجود استان برگزار می شود.
3029/9895/1630
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.