به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، غلامرضا فرخی در نشست مشترک استاندار کرمان با 40 نفر از مدیران عملیات تور 12 کشور قاره اروپا و آمریکا در محل هتل پارس کرمان افزود: درهای این استان همواره به روی گردشگران خارجی باز است و در هر نقطه از کرمان زمینه برای میزبانی از گردشگران فراهم است.
وی اظهار داشت: استان کرمان کلکسیونی از آثار تاریخی متعلق به دوره های مختلف است که بازدید از جاذبه های شاخص آن به چندین روز زمان نیاز دارد.
فرخی با اشاره به سفر 2 روزه مدیران عملیات تور 12 کشور جهان به استان کرمان و معرفی گوشه ای از جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمان به این افراد افزود: به دلیل نبود وقت کافی برای نشان دادن جاذبه های مختلف استان، بسته های تبلیغات جاذبه های تاریخی و گردشگری در اختیار مدیران عملیات تور قرار گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه گفت: امیدواریم سفر به استان کرمان از خاطره انگیزترین سفرهای مدیران عملیات تور 12 کشور قاره اروپا و آمریکا بوده باشد و دیگر بار شاهد حضور آن ها به همراه گردشگران کشورشان در استان کرمان باشیم.
وی با تاکید بر فعال شدن تعداد بیشتری از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در زمینه جذب تورهای ورودی خارجی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان بخش دولتی در کنار دفاتر خدمات مسافرتی که در این عرصه ورود پیدا می کنند خواهد بود.
فرخی همچنین گفت: شرکت هواپیمایی ماهان بهترین و موفق ترین خط هوایی ایران فرصتی است که می توانیم از آن برای توسعه صنعت گردشگری و اتصال هوایی استان به سایر نقاط ایران و جهان استفاده کرد.
3029/9889
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.