به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، عباس تقی زاده در دیدار مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان افزود: شفافیت در اطلاع رسانی از بروز شایعات و سردرگمی مخاطب جلوگیری می کند.
وی اظهار داشت: در واقع باید شرایط جدید رسانه را درک کنیم و متناسب با آن عملکرد بهتری داشته باشیم.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نگاه تعاملی و ارتباطی روابط عمومی دادگستری کرمان را قابل تحسین دانست و افزود: خانواده روابط عمومی ها باید در ارتباط با یکدیگر همگرا باشند و با تعامل عمل کنند.
تقی زاده ادامه داد: در واقع روابط عمومی ها همه اعضای یک خانواده هستند که هر کدام هویت مستقلی دارند اما در عین حال به هم پیوسته و وابسته هستند.
وی تصریح کرد: در کنار هم بودن خانواده روابط عمومی، منجر به عملکرد بهتر و در نهایت اعتلای جریان اطلاع رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود که این مهم موضوع اهمیت کار روابط عمومی را مشخص می کند.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی استانداری کرمان آمادگی کامل برای همکاری نزدیک با دادگستری به عنوان نماینده قوه قضائیه را دارد و همه روابط عمومی ها را همکار روابط عمومی استانداری می دانیم و باید در کنار هم کار کنیم.
تقی زاده بیان داشت: نسبت به سال های گذشته روابط عمومی اهمیت بیشتری پیدا کرده و با توجه به تنوع در منابع خبری و دسترسی به شبکه های اجتماعی توسط افراد مختلف لازم است که روابط عمومی ها با سرعت، دقت و صحت بالاتر عمل کنند تا شفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.