به گزارش ایرنا، حمید ملانوری روز سه شنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: تبیین مشی انقلابی گری یکی از اصولی است که به تداوم انقلاب اسلامی ایران کمک می کند.
وی اظهار داشت: انقلابی گری و مشی انقلابی مردم همان است که مردم با وجود مشکلات پشت به انقلاب خود نمی کنند و در تمام سختی ها، مشکلات را تحمل می کنند و همواره پیشتیبان انقلاب اسلامی خود هستند.
ملانوری گفت: تمام هزینه هایی که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام می شود باید منجر به شناساندن دستاوردهای انقلاب به همه مردم بویژه نوجوانان و جوانان شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید با خدمات انجام شده از سوی انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند، تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران خدمات زیربنایی بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور انجام شده است که بیان این خدمات، ضروری است.
وی با بیان اینکه احصای نقاط ضعف و مشکلات نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ضمن بیان خوبی ها و خدمات انجام شده برای ایجاد انگیزه و نشاط در بین مردم، باید مسائل و مشکلات را نیز احصا کرده و با همکاری و همراهی مدیران، برای رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید محله محور، مردم محور و مردم پایه شکل گیرد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نباید دولتی شود، ادامه داد: در صورتی که دولت مجری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد، بهره وری لازم را نخواهد داشت و در این رابطه اساس کار در دست مردم باشد و دولت نقش برنامه ریزی و هماهنگی را بر عهده داشته باشد.
ملانوری بر افزایش تبلیغات رسانه ای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاکید کرد و گفت: امسال به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش شده که برنامه ها منحصر به دهه فجر نباشد و در طول سال اجرایی شود.
وی اظهارداشت: نیازی نیست تمام برنامه ها را در دهه فجر اجرایی کنیم بلکه باید از ایام باقی مانده سال نیز برای تبیین این دستاوردها و اجرای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استفاده کرد.
وی تاکید کرد: گرامیداشت و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم است زیرا از ابتدای سال معاندین و دنیای استکبار اعلام کرده اند که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را نخواهند دید اما با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و مخالفت های دشمنان، این انقلاب به پیش می رود و مردم با نشاط پشت انقلاب خود هستند که برای بسیاری از معاندان و کارشناسان دنیای استکبار جای تعجب دارد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.