به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدائی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با مدیران گردشگری 12 کشور جهان افزود: حدود 700 اثر استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و هفت اثر نیز ثبت جهانی شده است که از این حیث در کشور رتبه برتر هستیم.
وی با اشاره به نظرات مدیران گردشگری خارجی در حوزه صدور ویزا، تبلیغات، امکانات هتل، اقامتگاه و غیره تصریح کرد: برخی از نظرات جنبه ملی دارد که با مسئولان کشوری در میان می گذاریم و در مورد نکات مربوط به استان تلاش می کنیم آنها را رفع کنیم.
استاندار کرمان تاکید کرد: حمایت و توسعه صنعت گردشگری در استان در اولویت قرار دارد و نقطه نظرات مدیران تورهای گردشگری خارجی می تواند به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کند.
وی اظهار داشت: برخی از مشکلات ما در حوزه گردشگری زمانی حل خواهد شد که به توسعه گردشگری و تقاضا برای بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری استان اطمینان داشته باشیم.
فدائی تاکید کرد: حضور گردشگران خارجی نیز فرصت بی نظیری است که می تواند به توسعه گردشگری کمک شایانی کند و با تبلیغات می توانیم گردشگران را برای حضور در استان ترغیب کنیم.
این نشست با حضور فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری از 12 کشور دنیا و جمعی از مسئولان استان در هتل پارس کرمان برگزار شد.
32 نفر از فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری از 12 کشور برزیل، مکزیک، پرتغال، کاستاریکا، بلژیک، هلند، اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه با هدف آشنایی با زیبایی های ایران تحت عنوان تور آشنایی از جمعه دوم آذر وارد کشور شدند و پس از حضور در شهرهای قم، نطنز، نائین، یزد و رفسنجان شب گذشته به کرمان سفر کردند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.