رضا فلاح شامگاه جمعه در حاشیه خدمات رسانی این کاروان سلامت به خبرنگار ایرنا گفت : کاروان یاد شده متشکل از 40دندانپزشک به مدت سه روز در شهرستان ریگان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری ما خدمات رسانی در مناطق محروم استان است اظهار داشت : این کاروان بیستمین کاروان سلامت اعزامی به استان کرمان است که به صورت رایگان به مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.
فلاح بیان داشت : امیدواریم با اقدامات نوعدوستانه بتوانیم در جهت سلامت افراد مناطق محروم قدم هایی ولو اندک برداریم .
وی تصریح کرد: کاروان سلامت درمانی نیز در یک ماه گذشته در منطقه کوهشاه ریگان به شهروندان این مناطق خدمات رسانی ارائه کرد .
نماینده شهرستان های بم،ریگان ،فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این کاروان سلامت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر استان گفت : گروه خیرین دندانپزشک اصفهانی در جهت محرومیت زدایی به اهالی ریگان قدم های موثری را برداشتند .
حبیب الله نیکزادی پناه افزود: این کاروان سلامت تاکنون با تمامی تجهیزات و امکانات مناسب به اهالی شهرستانهای شرقی استان خدمات رسانی خوبی را ارائه کرده است .
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی 700بیمار صعب العلاج در این مناطق محروم توسط خیرین خبر داد و اظهار داشت: شرق استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است .
نیکزادی پناه از حضور خیرین سلامت دندانپزشکی اصفهان در این شهرستان قدردانی کرد و خواستار افزایش زمان حضور این تیم در مناطق شرقی استان شد.
معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از این کاروان سلامت اظهار داشت : تاکنون در کشور بیش از پنجهزار و 800کاروان سلامت راه اندازی شده و در مناطق محروم خدمات رسانی ارائه کرده اند.
امیرالدین روح نوا افزود: یکی از اقدامات کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کشور راه اندازی کاروان سلامت نذر آب بمنظور حمایت از اهالی سسیتان و بلوچستان بود که توانستیم در این زمینه برای معیشت مردم قدمه ایی را برداریم .
وی گفت : یکی از کاروانهای سلامت بزرگ کشور کاروان دندانپزشکی توسط خیرین اصفهانی است که امروز در شهرستان ریگان استقرار واقدام به فعالیت در زمینه دهان ودندان کرده است .
معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه کاروانهای سلامت هدف شان رفع محرومت و خدمات رسانی در مناطق محروم است ابراز امیدواری کرد که با ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم شاهد سلامت هر چه بیشتر مردم این مناطق باشیم .
یکی از پزشکان این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از این فرصت پیش آمده که موجب شده به اهالی شهرستانی محروم خدمات رسانی کنم خیلی خوشحالم و خرسند تر اینکه زکات علمم را در مناطقی هزینه می نمایم که اهالی ان منطقه در محرومیت به سر می برند .
ریگان با 90هزار نفر جمعیت و 300 روستا در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد .
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.