به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد بدرآبادی پنجشنبه درجمع خبرنگاران ازراه اندازی گردان های سایبری بسیج خبر داد و گفت : دو گردان سایبری با هدف تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی راه اندازی شده است .
وی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت :شعار محوری امسال در هفته بسیج 'بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است' و تقارنش با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)را به فال نیک می گیریم و برنامه های متنوعی در طول این هفته توسط واحدها و اقشار مختلف برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افزود : هدف ما بازنمایی تصوی رامید بخش ، وحدت آفرین و خدمت رسان شجره طیبه بسیج در40سال انقلاب است و سیاست ها و رویکردهای محوری هفته بسیج و نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب معرفی خواهد شد.
وی از آغاز هفته بسیج با برگزاری یادواره شهدای شهرستان بم اشاره کرد و بیان داشت: بسیج شبکه بزرگی است که با مردم محله ها و اقشار مختلف در ارتباط است و در40 سال انقلاب نقش مهمی چه در دوران دفاع مقدس و سازندگی داشته است.
وی عنوان کرد: در بحث عمرانی براساس تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد ساخت پنج باب منزل مسکونی مددجویان شروع و هر باب منزل با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بالغ بر30میلیون تومان هزینه خواهد داشت همچنین مرمت منازل افراد نیازمند،حسینیه ها و مساجد در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ بدرابادی ضمن اشاره به ناهنجاری های اجتماعی خاطر نشان کرد: ریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی به اعتیاد مواد مخدر بر می گردد و ماهیانه همایش های پیشگیری از اسیب های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به بحران اقتصادی به دنبال راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در مساجد هستیم تا مشکلات به صورت خرد در مساجد حل شود و کارگاه های کوچک خانگی ایجاد شود تا بتوانیم اقتصاد را از درون خانه تقویت کنیم.
سرهنگ بدرآبادی خاطرنشان کرد: دشمنان بدنبال ان هستند که 40 سالگی انقلاب دیده نشود امابه کوری چشم این دشمنان 40 سالگی انقلاب باشکوه تر برگزارخواهد شد و دستاوردهای دفاعی،علمی و اقتصادی را به دشمنان نشان می دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بم گفت: امروز انقلاب در اوج اقتدار در مباحث فرهنگی و امنیتی قرار دارد و به سایر دنیا فرستاده شدو اکنون کسانی که زمانی انقلاب را قبول نداشتند در مقابل استکبار ایستاده اند اینها از تاثیرات انقلاب در بین دیگر کشورها است.
شهرستان بم در 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است.
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.