یحیی کمالی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید با تدبیر و احتیاط از کنار مشکلات عبور کنیم تا مسئولان و مردم درگیر مسائل حاشیه ای نشوند و از جانب دشمن لطمه سنگینی به آنها وارد نشود.
وی با بیان اینکه ما ادعا نداریم در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد ،تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی برخی اظهارات می تواند شرایط را برای نظام سخت تر کند که باید از آن بپرهیزیم.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه گروه ها و جناح های سیاسی جانب احتیاط را رعایت کنند، زیرا دشمن تمام نگاهش بر این است که در کشور شرایطی بوجود بیاید که دچار اختلاف شویم.
وی اظهار داشت: اگر آقای ظریف اسناد و مدارکی در رابطه با ادعای پولشویی داشت، بهتر بود آن را در نشست سران قوا یا نشست های محرمانه اسناد را ارائه می کرد تا قوه قضاییه مکلف به رسیدگی و مجلس در باره آن مصوبه تصویب می کرد.
کمالی پور با بیان اینکه باید به اتحاد و وحدت داخلی برسیم، افزود: موضوع استیضاح و یا سئوال از وزیر امور خارجه به طور رسمی به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده و در حد صحبت و گمانه زنی است و نمایندگان مجلس در این رابطه به جمع بندی کامل نرسیدند.
گفته های اخیر وزیر امور خارجه در گفت و گو با با تارنمای خبرآنلاین در مورد لزوم مبارزه با پولشویی، انتقادات تند جناح مخالف را در پی داشته است، بطوریکه زمزمه هایی مبنی بر استضیاح ظریف از سوی برخی افراد و جریان ها شنیده می شود.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.