به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شبانگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کرمان ضمن گلایه از برخی اقدامات ناشایست و انتشار شایعه ها در مورد خودش افزود: جای سئوال است من چه گناهی کرده بودم، جای چه کسی را گرفته بودم که این همه شایعه، حرف و حدیث پشت سرم ایجاد شد؟
وی اظهار داشت: باید منشا شایعه سازی ها مشخص شود زیرا در این رابطه بحث شخص مطرح نیست و این نوع کارها به اعتماد مردم لطمه می زند.
استاندار سابق کرمان گفت: بسیار خوشحالم که در دوران مدیریت کرمان توانسته ام در حد بضاعت فکری و جسمی با همکاری مدیران و مسئولان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات قدمی کوچک در مسیر توسعه استان کرمان بردارم.
وی با بیان اینکه افتخار می کنم در دوران مدیریت خود در استان کرمان هیچ برنامه فرهنگی و کنسرتی تعطیل نشده است اظهار داشت: درایت، تدبیر و قاطعیت، راهبرد امنیتی شورای تامین استان کرمان بوده است.
استاندار سابق کرمان با تاکید بر اینکه ما درصدد افزایش هواداران نظام هستیم ادامه داد: برای تشکر و عذرخواهی از مردم کرمان آمده ام زیرا در حد توان خود و نه در حد شایستگی مردم این استان، تلاش کرده ام.
وی از سعه صدر رئیس جمهوری نیز تشکر کرد و گفت: همچنین باید از ایشان تشکر کنم که پس از مدیریت استان کرمان، بنده به عنوان یک شهروند کرمانی را لایق 2 پست وزارت دیدند و برای وزارت صنعت و معدن و راه پیشنهاد دادند.
رزم حسینی از حمایت های وزیر کشور نیز تقدیر کرد و بیان کرد: معاون اول رئیس جمهوری نیز تلاش های اثرگذاری در توسعه استان کرمان از جمله در اجرای طرح گازرسانی به عنبرآباد و جیرفت، احداث خط ریلی جیرفت و خط اعتباری دائمی برای جنوب انجام داد که جای تقدیر دارد.
وی با تاکید بر اینکه اگر کسی از من رنجیده، عذر می خواهم، تاکید کرد: معین های اقتصاد مقاومتی نیز کار بزرگی بود که خدا کمک کرد و انجام شد و از مدیران استانی می خواهم که تا جای امکان نگذارید رنجیده خاطر شوند، آنها را دلگرم کنید که در استان بمانند.
وی از دکتر فدایی نیز به عنوان فردی متدین، پاک دست، نجیب و عالم به کار یاد کرد و گفت: از دستگاه ها و فعالان سیاسی استان کرمان می خواهم که با وی همکاری کنند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه ما یکسری محدودیت هایی را در انتصاب ها داریم، گفت: از فعالان سیاسی استان کرمان می خواهم که نهایت همکاری را با استاندار جدید کرمان داشته باشند.
رزم حسینی یادآور شد: طرح ساماندهی افاغنه نیز نهایی شد و به یقین دکتر فدائی آن را حتما دنبال خواهد کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.