به گزارش ایرنا، حسین امیری خامکانی عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کرمان ضمن تجلیل از تلاش های استاندار سابق کرمان افزود: علیرضا رزم حسینی در دوران دفاع مقدس در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی اقدامات بسیار بزرگی را رقم زد.
وی ادامه داد: استاندار سابق کرمان در دوران تصدی استانداری نیز اقدامات تاثیرگذاری داشته و نام وی برای همیشه در یاد مردم کرمان، سرمایه گذاران، کارآفرینان و غیره خواهد ماند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: اقدامات استاندار سابق کرمان در جلب همکاری معین های اقتصادی، توجه به جنوب استان برای افزایش امنیت و کاهش محرومیت و اجرایی کردن طرح های انتقال آب ستودنی است.
امیری خامکانی از استاندار جدید کرمان نیز به عنوان فرزند این استان، چهره ای فرهیخته و دانشگاهی و دارای تجارب مدیریتی و اجرایی یاد کرد و گفت: وی به نیازها، کمبودها، ظرفیت ها و استعدادهای این استان اشراف کامل دارد.
وی ادامه داد: روحیه آرام، معتدل و متعادل استاندار جدید کرمان امید به توسعه این استان در دوران مدیریت رزم حسینی را بیشتر می کند و ما نیز در سطح مجمع نمایندگان همراه وی خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان استانی پهناور است که در هر نقطه نوعی مدیریت را می طلبد، اظهار داشت: بیکاری جوانان و مسائل معیشتی از جمله مشکلات مردم است که باید با تدبیر و مدیریت جهادی مدیران برطرف شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم پای نظام و انقلاب با نجابت کامل ایستاده اند و البته زندگی برای آنها دشوار است، گفت: جنگ اقتصادی و تحریم ها مدیریت خاص خود را می طلبد و باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم رفع شود.
وی اظهار داشت: جذب سهم استان از اعتبارات ملی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، تکمیل طرح های ناتمام، تداوم کار معین های اقتصادی، تداوم اجرای طرح های تامین آب، افزایش سهم استان از ظرفیت های بودجه ای ایجاد شده در کشور، تحقق خط ریلی کرمان - بافت از جمله اقدامات وی است.
وی ادامه داد: امهال وام های کشاورزی و تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده از جمله مواردی است که در دوران جدید مدیریتی استان کرمان باید مورد توجه قرار گیرد.
امیری خامکانی یادآور شد: برخی پروژه ها در استان کرمان طولانی شده و باید با خلاقیت و نفود تلاش شود که این پروژه ها در اسرع وقت به پایان برسند.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.