به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: استان کرمان در چند ماه اخیر از تاخیر در معرفی استاندار جدید رنج می برد و با معرفی استاندار جدید این استان امیدواریم این موضوع جبران شود.
وی اظهارداشت: استاندار سابق کرمان، خلاقیت و برنامه هوشمندانه ای را رقم زدند که دوران مدیریت ایشان را نسبت به مدیریت های قبل از خود متفاوت کرد که نقشه راهی برای موفقیت و پیشرفت این استان بود.
وی عنوان کرد: سرازیر کردن امکانات بنگاه های اقتصادی به نقاط مختلف استان موجب به فعلیت رساندن بسیاری از استعدادها و ظرفیت های استان کرمان شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: معمولا مسئولیت ها به شکلی است که افراد به آسانی از آنها دل نمی کنند اما روحیه جبهه ای و جهادی رزم حسینی موجب شد که ایشان مسئولیت خود در استانداری کرمان را واگذار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: پس از آن می طلبید که مسئولیت مدیریت اجرایی استان کرمان به فردی سپرده شود که دوران مسئولیت مهندس رزم حسینی را درک کرده و شناخت کاملی از این استان داشته باشد.
وی گفت: علاقه مند هستیم که در حد توان خود برای پیشرفت استان کرمان کمک کرده و با همکاری و همدلی زمینه تکمیل اقدامات توسعه ای این استان را فراهم کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز گفت: بر اساس ارزیابی های وزارت کشور نسبت به جا به جایی نیروها اقدام می شود و مهمترین شاخص در انتخاب مدیران، امانت داری و تخصص و نیز شاخص های علمی و تجربی است.
جواد ناصریان اظهارداشت: سیاست وزارت کشور برای معرفی استانداران، انتخاب از بین افراد غیر بومی است اما به لحاظ بافت اقتصادی و فرهنگی استان کرمان، نگاه دولت این بوده که فردی آشنا به استان انتخاب شود و برخلاف تمامی انتصابات در سال های اخیر در سایر استان ها، استاندار کرمان فردی بومی بوده است.
وی تاکید کرد: استاندار سابق کرمان به اصرار خود از مجموعه جدا شدند و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشند و دکتر فدائی نیز از افراد بومی و متخصص هستند که قبول مسئولیت کرده اند و امیدواریم که بتوانند دین خود را به نظام، مردم و انقلاب ادا کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه تنش های سیاسی مانع توسعه می شوند، گفت: در زمان مدیریت رزم حسینی با ایده مثلث توسعه اقتصادی آرامش بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران فراهم شد و آمارهای اقتصادی استان کرمان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و حجم فعالیت ها نشان دهنده آرامش و همدلی موجود در مجموعه استان کرمان است.
ناصریان افزود: با تحقق همدلی و همکاری، مانع تراشی ها و دعواهای سیاسی ایجاد نشده و زمینه توسعه هر چه بیشتر فراهم می شود.
وی اظهارداشت: برخی از بخش های کشور عقب ماندگی تاریخی دارد و الان باید مشکلات مردم را درک کرده و برای حل آنها با تدبیر اقدام کرد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.