علی حسینی محمدآبادی روز سه شنبه در حاشیه همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تسلیت درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی افزود: بیش از یکهزار و 400 نفر از جمعیت استان کرمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که علاوه بر درمان، 18 نوع خدمات دیگر دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: ایجاد خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی کاری بود که در زمان مدیریت دکتر نوربخش اتفاق افتاد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه 95 درصد کارفرمایان استان کرمان از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی استفاده می کنند تصریح کرد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات در حوزه درمان مرتفع می و رضایتمندی مردم حاصل می شود.
حسینی محمدآبادی با بیان اینکه ماهانه 130 میلیارد تومان به مستمربگیران استان پرداخت می شود گفت: 146 هزار بیمه شده خاص به صورت توافقی با سازمان تامین اجتماعی در زمینه های مختلف از جمله بیمه اختیاری، مشاغل آزاد، قالی بافی، رانندگان و غیره قرارداد دارند.
وی با بیان اینکه وجود سازمان تامین اجتماعی در کارگاه ها دغدغه خاطر امروز و فردای کارفرما نسبت به کارگر و کارگر را نسبت به خانواده ها دور می کند گفت: در استان کرمان حدود 30 هزار خانوار مستمربگیر بازمانده و 35 هزار خانواده بی سرپرست وجود دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: در استان کرمان ماهانه 130 میلیارد تومان در بخش مستمری و 50 میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.