به گزارش ایرنا، فضل الله اکبری شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بم افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی 37 منطقه دارد که پهناورترین آن منطقه استان کرمان با 9 ناحیه در شرق استان شناخته شده است.
وی گفت:با توجه به اینکه در بحث سوخت رسانی دو وظیفه متناقض یعنی توزیع فراورده نفتی و صیانت از ان برعهده ماست درست و بهینه مصرف کردن آن ، مسئولیت ما را دو چندان می کند و این اتفاق جز با همکاری سازمان ها و ارگان های دیگر امکانپذیر نخواهد شد.
اکبری درخصوص نفت سفیدحرارتی اظهارداشت : 74 هزار خانوار در چهار شهرستان شرقی استان کرمان جهت دریافت نفت سفید حرارتی شناسایی و ثبت نام شده اند که 12میلیون و 950 هزار لیتر از اول مهر تاکنون در این مناطق توزیع شد و نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش عرضه داشتیم.
اکبری ادامه داد: یکسری از خانوارها هنوز برای دریافت کالابرگ ثبت نام نکرده اند و قصد داریم در اوایل هفته اینده قراردادی با اداره پست جهت سرویس دهی بهتر منعقد کنیم و ثبت نام کالابرگ از طریق مراجعه به اداره پست صورت گیرد.
وی عنوان کرد: مبنای ما برای تامین سوخت مایع خانوارهایی است که نفت سفید دریافت می کنند و هنوز گاز کشی نکرده اند که طبق امار برای شهرستان بم 722تن و جمعا چهارشهرستان شرق استان یکهزار و 661تن سوخت مایع نیاز است.
اکبری گفت : اشخاصی که کارت سوختشان منقضی شده و یا سهمیه کفاف انها را نمی دهد در هر شهرستان دو جایگاه کارت آزاد دارند که می توانند با مراجعه از سهیمه آزاد استفاده کنند.
وی ضمن اشاره به سهمیه ای شدن بنزین تصریح کرد: بمنظور جلوگیری از قاچاق سوخت و استفاده بهینه از بنزین محدودسازی کارتها در برنامه قرار دارد و شهرستان ریگان به عنوان پایلوت این امر در حال اجراست.
شهرستان بم در 195 کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.