در گزارش این روزنامه آمده است: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان در حالی پایان یافت که دستاوردهای مهمی در حوزه فرهنگی به همراه داشت.
این نمایشگاه با حضور 644 ناشر از سراسر کشور در قالب 330 غرفه و توزیع 650 میلیون تومان بن کتاب به خریداران برگزار شد که توانست جمع کثیری از علاقمندان به این حوزه را به سمت خود بکشاند.
از جذابیت های دیگر این نمایشگاه، حضور برخی از چهره های ادبی و نویسندگان مطرح کشوری در این نمایشگاه بود، رونمایی از کتاب نگاهی به موسیقی نواحی کرمان، یکی از این رویدادها بود.
همچنین می توان به رونمایی از وب سایت رایگان در حوزه کودک و نوجوانان اشاره کرد که تمامی کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به www.mahtab-shabtab.com به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
دکتر بتول غفاری شاعر و نویسنده یکصد جلد کتاب که آثاری را در زمینه کودک و نوجوان به چاپ رسانیده، وی مبتکر و ارائه دهنده وب سایت رایگان مهتاب و کرم شب تاب است.
این بانوی نویسنده کرمانی در گفت و گویی به توضیحاتی در این مورد پرداخت و گفت: در راستای آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان، یک وب سایت رایگان را در اختیار این قشر قرار داده ایم.
غفاری با بیان اینکه تاکنون چهار جلد از یکصد جلد کتاب مجموعه مهتاب و کرم شب تاب به چاپ رسیده است تصریح کرد: هر جلد در سه هزار نسخه به صورت رایگان در اختیار مراکز آموزشی قرار می گیرد.
وی غالب کتاب های کودک و نوجوان را ترجمه کتاب های غربی دانست و اظهار داشت: بنده با تعامل فرهنگی موافق هستم اما فرزندان ما باید با فرهنگ ایرانی، اسلامی و البته جهان شمول تربیت شوند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.