بهروز کتابی روز سه شنبه در حاشیه همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از سال 85 پروژه کارت هوشمند درمانی کلید خورد اما بنا به دلایلی جلوی اجرای این طرح گرفته شد افزود:
این طرح سال 94 در استان یزد یه شکل پایلوت اجرا و پیاده سازی شد.
وی با بیان اینکه این طرح در سال 95 در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی اجرایی شد تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از 95 درصد نسخ سرپایی در مراکز تحت درمان سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام شد.
معاون دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی گفت: سالانه 60 میلیون دفترچه تامین اجتماعی چاپ می شود که با اجرای این پروژه طی سال گذشته 20 میلیون دفترچه کمتر چاپ شد.
کتابی، دسترسی آسان به پرونده های الکترونیکی و صرفه جویی در کاغذ و زمان را مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این فاز از طرح به صورت اختیاری در حال اجرا است و پوشش 100 درصدی در استان ها وجود ندارد خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه بسیاری از تداخلات دارویی و مشکلات ناخوانی برطرف می شود.
معاون دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی از مطالبه 130 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دولت خبر داد.
همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی امروز (سه شنبه) با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، مدیر درمانی تامین اجتماعی، معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان در سالن همایش های بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان برگزار شد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.