به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به استان کرمان در نشستی در فرمانداری شهرستان راور با اشاره به مشکلات اقتصادی معادن زغالسنگ کرمان و فولاد افزود: با برنامه ریزی، اقدامات توسعه ای و مدیریت جدید در شرکت های معادن کرمان شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در کشور هستیم.
وی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت معادن زغال سنگ کرمان در راستای رفع مشکلات بازنشستگان این معادن اظهار داشت: در این زمینه آمادگی همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد کشور را خواهیم داشت.
همچنین مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز ضمن تشکر از اقدامات نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران تصریح کرد: همدلی و اتحاد بوجود آمده بین مسئولان استان کرمان به عاملی برای پیشرفت کشور تبدیل شده است.
محمدجواد عسکری همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران را اصلی ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ در استان کرمان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این سازمان خدمت صادقانه به قشر کارگر، شکوفایی معادن و افزایش سرانه اشتغال در حوزه صنعت و معدن است.
رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات صندوق بازنشستگی فولاد بیان کرد: اصلی ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی، نیروی انسانی کارآمد آن شرکت است.
حسین امیری خامکانی خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد و افزود: باید نیروی انسانی صنایع و معادن استان کرمان تقویت شود و این حوزه مورد توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد.
این آیین روز یکشنبه با حضور نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندار زرند، راور و کوهبنان و مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان و سایر مسئولان برگزار شد.
همچنین پس از این نشست ، مسئولان از مشکلات بازنشستگان آگاه شدند و قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات این قشر دادند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.