به گزارش ایرنا ،دیدار 2 تیم فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای مس دنبال شد و تیم میزبان که پس از هفته یکم جام آزادگان تاکنون موفق به پیروزی نشده بود توانست با قدرت سه امتیاز خانگی را کسب کند.
گل های مس رفسنجان را در این دیدار مصطفی احمدی در دقیقه 6 و 45، محمدحسین مهرآزما در دقیقه 70 و اکبر صغیری در دقیقه 79 به ثمر رساندند و در مقابل تک گل اراکی ها را مهدی ترکمان در دقیقه سه این مسابقه وارد دروازه حریف کرد.
رفسنجانی ها با این پیروزی 10 امتیازی و به جایگاه سیزدهم رسیدند و آلومینیوم اراک نیز با 19 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت.
**گل گهر سیرجان مقابل شهرداری تبریز به تساوی رضایت داد
تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر امروز(یکشنبه) مهمان شهرداری تبریز بود و به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.
گل گهر سیرجان که در این مسابقه با تک گل دقیقه 10 امیرحسین طاهونی از میزبان خود عقب بود با گل دقیقه 59 پیمان رنجبری توانست این بازی را به تساوی بکشاند.
اکنون تیم فوتبال گل گهر سیرجان از 10 بازی خود 21 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است و شهرداری تبریز با 12 امتیاز یازدهم شد.
**مس کرمان با پنالتی بحث برانگیز دقیقه 90 متوقف شد
همچنین تیم فوتبال مس کرمان که تا این هفته صدرنشین مسابقات لقب گرفته بود عصر شنبه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل ملوان در شهر بندر انزلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.
مس کرمان که با نظر کارشناسان داوری چندین هفته از داوری جام آزادگان متضرر شده بود این هفته نیز با یک تصمیم بحث برانگیز دقیقه 90 داور پیروزی خود را با تساوی معاوضه کرد.
تک گل کرمانی ها را در این دیدار شروین بزرگ در دقیقه 87 و گل ملوانان را شهریار مقانلو در دقیقه 90(از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند.
مس کرمان با این تساوی 23 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاهین شهرداری بوشهر به جایگاه دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرد و ملوان بندر انزلی نیز با 6 امتیاز پانزدهم شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.