به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز یکشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود : پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در بخش دولتی 49 درصد و در بخش خصوصی 35 درصد است.
وی اظهارداشت: در مجموع 240 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تعریف شده که از این تعداد 166 پروژه در بخش دولتی و 74 پروژه مربوط به حوزه خصوصی است.
وی ادامه داد: کل سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان بالغ بر 55 هزار میلیارد تومان است که تاکنون 12.6 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد : از مجموع سرمایه گذاری مورد نیاز برای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان، 2 هزار و 300 میلیارد تومان دولتی و بیش از 10 هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.
رودری با اشاره به این مطلب که اشتغال پیش بینی شده در پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان 356 مورد در بخش دولتی و حدود 22 هزار نفر نیز در بخش خصوصی است، اظهارداشت : 120 پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان با توجه به وسعت خود 86 درصد اشتغال و 98 درصد حجم سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده اند.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.