به گزارش ایرنا، امیر دریادار تورج حسنی مقدم روز شنبه در آیین افتتاح نهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افزود : ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت از اهداف مهم برگزاری چنین جشنواره ای است .
وی بیان کرد: درسی که قرآن به ما می دهد مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است و ما باید به اهمیت تقوا و ارزشهای دینی توجه کنیم و برنامه های فرهنگی ما هم در این مسیر باشد.
جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: توجه به اهمیت تقوا و ارزشهای دینی سرلوحه کار همه نیروهای ما خواهد بود و مبادا در جشنواره نماز اول وقت یا فرائض دینی کمرنگ شود و جوان در مجموعه ما به این ارزشها واقف است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سرود دراین جشنواره فرهنگی اظهار داشت: اصل حماسی و عاشورایی بودن مضمون سرودها اولویت دارد و باید در این جشنواره سرود هم یاد آور مقاومت و شجاعت باشد و برنامه این است که ما در نیروی دریایی یک گروه یا حتی گردان سرور حماسی هم نیاز داریم که باید محقق شود.
امیر دریادار حسنی مقدم گفت: در نهمین جشنواره فرهنگی، هنری و قرانی نیروی دریایی ارتش تمامی مناطق، مراکز و پایگاههای دریایی حضور دارند.
وی افزود: بیش از 400 نفر در رشته های قرآنی حفظ و قرائت، مفاهیم و اذان، سرود و رشته های ورزشی کشتی، مینی فوتبال چمن، دارت، دو صحرانوردی، تیر اندازی با طپانچه، شنا ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، طناب کشی طی مدت 6 روز به رقابت می پردازند.
جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: نفرات برتر برای رقابت در مسابقات فرهنگی ، ورزشی و قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده خواهند شد.
نهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ادامه دارد.
شهرستان سیرجان در فاصله 180 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.