به گزارش ایرنا احمد امینی روش، روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت افزود: در حوزه شهرستان شاهد رشد، توسعه و عمران و آبادانی هستیم که این مهم نیز با روحیه جهادی محقق شده است.
وی توسعه و پیشرفت منطقه جنوب کرمان را به واسطه وحدت و همدلی بین دستگاه های اجرایی، نهاد ها و سازمان ها برشمرد و گفت: به کوری چشم دشمنان، همه مسئولان برای خدمت به مردم ید واحد شده اند.
فرماندار جیرفت با اشاره به رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: در زمینه افزایش اعتبارات و زیرساخت های جنوب به خوبی پیش رفتیم و از همه مدیران درخواست داریم تا به موضوع رضایت مندی مردم و خدمت به مردم توجه ویژه ای داشته باشند چرا که مردم ولی نعمت هستند.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: زمینه ملاقات بیشتر با مردم بابد مهیا شود تا مردم احساس رضایتمندی بیشتری داشته باشند.
امینی روش به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در حوزه وظایف خود انقلابی به پا کرده است که نشان از خدمات نظام به مردم است.
وی افزود: در حوزه مسکن با همکاری بانک ها فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
رئیس ستاد بحران شهرستان جیرفت همچنین به مساله مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: همه دستگاهای اجرایی نشان دادند که در شرایط بحرانی از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
امینی روش از سفر وزیر راه و شهرسازی به جنوب کرمان خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی پنج شنبه 24 آبان برای اجرایی و عملیاتی شدن راه ریلی جنوب کرمان به این منطقه سفر می کند.
وی به برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و ضمن تشکر از همه نهادها، ادارات و سازمان ها جهت همکاری در این بخش گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده، همه نهاد ها، سازمان ها و ادارات همکاری لازم را داشتند.
فرماندار جیرفت افزود: یادواره های شهدا باید در شان و جایگاه شهدا برگزارشود.
امینی روش تصریح کرد: امروز تبدیل شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک ابر قدرت در منطقه به برکت خون شهداست از این رو باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.
وی ادامه داد: دشمنان بر این باورند که مردم را از آرمان های نظام و انقلاب دور کنند اما اگر نگاهی به حضور مردم در 13 آبان بیندازند به این پی خواهند برد که مردم هرگز نظام را تنها نمی گذارند و به پشتوانه همین مردم، بعد از چهل سال ایران به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: سپاه در همه عرصه ها فعال بوده لذا امیدواریم با همکاری این نهاد بتوانیم برای مردم خدمت بیشتری کنیم.

**شهدا الگوی بسیار خوبی برای جامعه هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهدا نمونه بارز تقوا بودند و ما باید آن ها را الگو قرار بدهیم لذا هدف کنگره شهدا و یادواره‌ها نیز همین مورد است.
سرهنگ سعید کاظمی افزود: رویکردهای مهمی در کنگره شهدای استان مورد بررسی قرار گرفته است و اگر بخواهیم که حق شهدا را ادا کنیم باید هر کاری می‌کنیم به نام شهدا باشد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.