به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در محل غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان افزود: تمام مشکلات استان کرمان با موضوعات اقتصادی گره خورده است و اگر مسیر حرکتی که در زمان استاندار سابق ایجاد شده بود با قوت ادامه پیدا کند اطمینان داریم بخش زیادی از این مشکلات موجود در استان نسبت به متوسط کشوری بهبود می باید.
وی ضمن قدردانی از سرپرست فعلی استانداری کرمان که با قوت نهضت به راه انداخته شده اقتصاد مقاومتی را در این استان دنبال می کند ، اظهار داشت : کرمان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی و نقشی که در تقویت بنیه اقتصادی کشور دارد تاخیر طولانی در معرفی استاندارش به صلاح نیست .
وی همچنین مزاح کرد: چند ماه که بدون استاندار در کرمان کارها پیش رفته حالا که استاندار کرمان را مشخص نمی کنند می توانیم چند ماه آینده را نیز صبر و این را به عنوان الگو در کشور ثبت کنیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تعیین نشدن استاندار را به صلاح کشور ندانست و تاکید کرد: ما از وزارت کشور در تعیین نکردن استاندار کرمان گلایه داریم.
وی اظهار داشت: اخیرا در مورد تعیین استاندار کرمان به وزیر کشور نامه نوشته ایم و اگر این مساله ظرف این هفته حل نشود، مجمع نمایندگان کرمان در صحن علنی تصمیم جدی تری خواهد گرفت.
پورابراهیمی تاکید کرد: بلاتکلیفی استان کرمان در زمینه انتخاب نشدن استاندار به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست و وزارت کشور باید به سرعت تصمیم بگیرد و هر فردی را بیشتر صلاحیت تقبل این پست را دارد به استان معرفی کند.
وی با اشاره به بهبود شاخص های امنیت در قلعه گنج بعد از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: قتل آدم ربایی و جرائم خشن در مناطق توسعه یافته به شدت کاهش داشته است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دوران انجام کار سیاسی در استان کرمان گذشته زیرا فکر و ادبیات مردم و شرایط کشور دیگر نمی تواند سیاسی کاری را بپذیرد.
پور ابراهیمی افزود: امروز یک گروه سیاسی در کشور وجود دارد و آن گروه انقلاب و حامیان انقلاب اسلامی است و ما غیر از این گروه هیچ گروهی را به رسمیت نمی شناسیم.
وی ادامه داد: هر کس ذیل پرچم انقلاب با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های این نظام مسیر حرکت را به عنوان استاندار در کرمان طی کند تمام قد حمایت و کمکش می کنیم و هر فردی که بخواهد به حاشیه برود به طور حتم جلوی آن می ایستیم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: البته اولویت ما در انتخاب استاندار کرمان فرد بومی است.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.