به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز سه شنبه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سالگرد پیروزی انقلاب در سال جاری باید بهتر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان در کرمان اظهار داشت: این مهم به دلیل اراده مردم و البته عملکرد صحیح و کارشناسی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان است.
وی از زحمات مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در برگزاری شایسته آیین ها و مراسم تقدیر کرد و ادامه داد: این شورا در کرمان با رویکرد بسیار موثر و فعال خود طی سال‌ های گذشته نیز در کشور بصورت ممتاز عمل کرده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدعهدی‌ های آمریکا و تحریم ‌هایی که علیه جمهوری اسلامی اعمال می ‌شود اظهار داشت: آمریکا می خواهد شرایط اقتصادی را برای ملت ایران دشوار کند تا بتواند علیه این کشور نقشه هایش را عملی کند.
پورابراهیمی بر برگزاری مردمی آیین ها و مناسبت ها بخصوص آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر خواهان حضور مردم در عرصه انقلاب اسلامی هستیم باید در حوزه جاری و امورات مردم همت و تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی تاکید کرد: شرایط فعلی کشور عادی نیست و سختی ‌های زیادی بر مردم حاکم است.
پورابراهیمی به طرح شبهاتی در زمینه عملکرد انقلاب اسلامی توسط برخی افراد اشاره و تصریح کرد: اکنون کشور ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای منطقه رتبه ‌بالاتری دارد و در بسیاری از موارد به رتبه ‌های تک رقمی دست یافته است.
وی با تاکید بر اینکه ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین اقدامات انقلاب اسلامی است گفت: دانشگاه ‌ها و مراکز علمی ظرفیت ممتازی دارند که باید از این مهم در راستای تبیین عملکرد انقلاب اسلامی استفاده کرد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.