به گزارش ایرنا، دیدار دیدنی و تماشاگر پسند 2 تیم فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان عصر امروز جمعه در زمان قانونی و وقت های اضافه به تساوی بدون گل رسید اما در ضربات پنالتی شاگردان قلعه نوعی با نتیجه 9 به هشت مقابل میزبان به پیروزی رسیدند.
کیروش استنلی، جلال الدین علی محمدی، سجاد شهباززاده، سید محمد کریمی، مهدی کیانی، بختیار رحمانی، عزت الله پورغاز و سیاوش یزدانی مقدم برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان و مهرداد قنبری، محمدرضا پورمحمد، فرزاد حسینخانی، حمید کاظمی، محمدرضا خرسندنیا، میلاد باقری، مهدی تیکدری نژاد، امین جهان کهن برای مس کرمان در ضربات پنالتی این مسابقه گلزنی کردند.
پنالتی مهدی اسلامی (دروازه بان مس) را دروازه بان سپاهان دریافت کرد تا مس کرمان با وجود شایستگی از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باز بماند.
2 تیم در سرمای هوای کرمان موقعیت های بسیاری را در تمامی دقایق این مسابقه روی دروازه یکدیگر خلق کردند که همین امر حرارت خاصی به این بازی داده بود.
ضربه سرکش امیر زلیکانی در دقیقه 15 این مسابقه پس از برخورد با تیرک از کنار دروازه سپاهان به شکلی خطرناک بیرون رفت، مهدی تیکدری نیز در دقیقه 35 صاحب موقعیتی شد که ضربه آرام این بازیکن را سیدپیام نیازمند دفع کرد.
همچنین ضربه دقیقه 25 بازیکن سپاهان اصفهان با دفع آرمان شهدادنژاد روبرو شد و نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.
ضربه فنی سجاد حیدری را دروازبان سپاهان در دقیقه 70 این مسابقه به سختی دفع کرد و توپ به کرنر رفت، در برگشت نیز موقعیتی خطرناک روی دروازه شاگردان قلعه نوعی ایجاد شد که به گل تبدیل نشد.
بازیکن سپاهان اصفهان در این موقعیت درون محوطه جریمه با ضربه پا مهاجم مس کرمان را نقش زمین کرد و حیدری مصدوم شد و از زمین مسابقه به بیرون رفت اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقیقه 66 این رقابت ضربه سرکش سجاد شهباززاده با اختلاف زیاد از دروازه مس کرمان به بیرون رفت و ضربه دقیقه 75 ساسان انصاری پس از دفع دروازه بان مس به تیرک افقی برخورد کرد.
طی یک توپ ربایی عالی در دقیقه 80 کاظمی برای مس کرمان صاحب توپ شد اما شوت وی پس از برخورد با مدافع سپاهان به بیرون رفت که داور این مسابق اعتقادی به کرنر نداشت، همچنین دروازه بان سپاهان در دقیقه 96 ضربه حمید کاظمی در موقعیت تک به تک را دفع کرد.
حمید کاظمی در دقیقه 115 این مسابقه به علت خطا در میانه زمین با کارت زرد داور جریمه شد.
تماشاگران و هواداران کرمانی یک ساعت پیش از آغاز این مسابقه بسیاری از سکوهای خالی ورزشگاه را تکمیل کرده بودند و تا پایان این رقابت تیم خود را با سردادن شعار، نورافشانی موبایلی و موج مکزیکی همراهی کردند.
همچنین هوادارن تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای حمایت تیم خود با 12 دستگاه اتوبوس به کرمان آمده بودند.
حضور 15 هزار تماشاگر از سال 93، همزمان با بازی پلی آف مس کرمان مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان تاکنون بی سابقه بوده است.
تیم فوتبال مس کرمان با ترکیب آرمان شهدادنژاد (از دقیقه 120 مهدی اسلامی)، محمدرضا خرسندنیا، مهدی تیکدری نژاد، فرزاد حسینحانی، امیر زلیکانی(از دقیقه 57 سجاد حیدری و در دقیقه 73 امین جهان کهن)، حمید کاظمی، مهرداد قنبری، وحید اساعیل بیگی، میلاد باقری، عیسی پرتو، محمدرضا پورمحمد به مربیگری نادر دست نشان در این دیدار به میدان رفت.
شاگردان امیر قلعه نوعی نیز در این مسابقه با ترکیب سید پیام نیازمند، حسن جعفری، ساسان انصاری(از دقیقه 90 سیدمحمد کریمی)، عزت الله پورغاز، مهدی کیانی، سعید آقایی(از دقیقه 107 جلال الدین علی محمدی)، سجاد شهباز زاده، حامد بحیرایی، ولادیمیر کومان(از دقیقه 112 بختیار رحمانی)، کیروش استنلی و سیاوش یزدانی مقابل کرمانی ها صف آرایی کردند.
تیم مس کرمان پیش از این، در دور پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور پدیده ملکشاهی ایلام و سیراف کنگان را از پیش رو برداشته بود و سپاهان اصفهان نیز بر شهرداری بندر ماهشهر و نساجی مازندران غلبه کرده بود.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با 22 امتیاز از 10 مسابقه خود در لیگ برتر با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و از تیم های مدعی فوتبال کشور محسوب می شود.
مس کرمان نیز با 19 امتیاز از 9 مسابقه خود با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم نخست در جایگاه دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است و از این حیث 2 تیم از شرایط برابری برخوردارند.
از حواشی دیگر این دیدار حضور رئیس هیات فوتبال استان، رئیس هیات مدیره باشگاه مس، مدیرکل ورزش و جوانان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرمربی مس رفسنجان(برای بازی هفته آینده مقابل مس کرمان) و دیگر مسئولان در ورزشگاه شهید باهنر بود.
3029/9767/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.