احمد امینی روش شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش ها برای بازگشایی این مسیرهای مسدود شده ادامه دارد.
وی ادامه داد: هم اکنون تردد و عبور و مرور در راه های مواصلاتی اصلی، بخش های ساردوئیه و اسماعیلی در جریان بوده و در پل جنگل آباد، عملیات هدایت سیلاب به بستر اصلی رودخانه و دهانه های پل انجام شده است.
رئیس ستاد بحران شهرستان جیرفت با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی و شهری با مشکل قطع مکرر برق بر اثر صاعقه و بارندگی مواجه هستیم، بیان کرد: بنا بر اعلام مدیریت برق جیرفت این قطعی ها برطرف شده و فقط برق قسمتی از روستاهای دهستان رضوان بخش جبالبارز بر اثر شکستن سه پایه برق، قطع است و گروه های فنی در حال تعمیر هستند.
امینی روش گفت: در زمینه تخریب خطوط انتقال آب آشامیدنی فقط یک مورد در روستای هیشین جبالبارز گزارش شده که پیگیر رفع این مشکل هستیم.
وی بیان کرد: طبق گزارش بخشداری جبالبارز تعداد 20 خانوار عشایری در روستای بیدشک این منطقه در خطر محاصره سیل و مسدود شدن راه ارتباطی قرار دارند.
امینی روش گفت: به دلیل شدت بارش ها مدارس دهستان دلفارد تعطیل اعلام شد.
وی تصریح کرد: اکیپ های امدادی و راهداری در راه های مختلف مواصلاتی و روستایی به حالت آماده باش درآمده و مشغول ارائه خدمت هستند.
فرماندار جیرفت به میزان بارندگی در ایستگاه های این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایستگاه میانده 3.3 میلی متر، سیلو 22 میلی متر، جبالبارز 26 میلی متر، دلفارد 12، سربیژن 40، ساردوئیه 4.5 میلی متر و ایستگاه های اسفندقه و اسماعیلی عدد صفر را نشان داده اند.
امینی روش اظهار داشت: پس از پایان بارندگی و اعزام کارشناسان میزان خسارات وارده به باغات و مزارع کشاورزی اعلام می شود.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.