سید منصور مرتضوی روز شنبه در حاشیه آغاز به کار همایش آموزش پیش از ازدواج ویژه دختران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش به دلیل کمبود اعتبار برای دانش آموز دختر پایه دهم در استان کرمان در حال برگزاری است.
رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح نیازمند کمک مالی سایر دستگاه‌ های اجرایی هستیم تصریح کرد: 256 میلیون تومان هزینه اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج در مدارس برآورد شده است.
مرتضوی با اشاره به اینکه کرمان جزو پنج استانی است که طلاق توافقی در آن اتفاق می‌ افتد و این مسئله ضرورت آموزش ‌های قبل از ازدواج در مدارس را نشان می‌ دهد گفت: 17 هزار مشاور در آموزش و پرورش وجود دارد اما همچنان به 18 هزار مشاور در سطح کشور نیاز داریم.
همایش آموزش پیش از ازدواج ویژه دختران پایه دهم ویژه دختران سراسر استان با حضور بیش از 500 نفر از مدرسین و مشاوران مدارس و معاونان پرورشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل بهزیستی و جمعی از کارشناسان و مدیران حوزه ستادی آموزش و پرورش کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.