رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان روز چهارشنبه در ایین افتتاح یکی از این طرحهای ورزشی گفت :این دو خانه ورزش روستایی در روستاهای علی اباد محمد قاسم خان و علی اباد پشت ریگ راه اندازی شده که با راه اندازی این دو خانه ورزشی بیش از 230ورزش دوست از مزایای آن بهره مند می شوند .
محسن زاهدی تصریح کرد : این خانه های ورزشی به میز تنیس شطرنج تاتومی ، فوتبال دستی و دارت و پینگ پنگ مجهز شده اند .
وی بیان داشت : این خانه های ورزش روستایی با هزینه هر کدام 300میلیون ریال در روستاهای محروم شهرستان ریگان راه اندازی شده است .
رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان ابراز کرد : در شهرستان ریگان اداره کل ورزش و جوانان قول راه اندازی پنج خانه ورزش روستایی را در این شهرستان دادند که تاکنون 2خانه ورزشی راه اندازی و سه خانه ورزش روستایی دیگر به زودی راه اندازی خواهد شد .
زاهدی با اشاره به اینکه در روستاهای شهرستان تمام تلاش ما فراهم نمودن امکانات برای ورزش دوستان می باشد اظهار داشت :در تعدادی از روستاهای شهرستان زمین والیبال ورزشی نیز راه اندازی شده است .
وی افزود: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ، توسعه ورزش روستایی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان راه اندازی شده اند .
رئیس اداره ورزش وجوانان ریگان تصریح کرد ورزش یکی از راها وحوزه های حیاتی برای جامعه به ویزه نسل جوان برای ارتقا هر چه بیشتر نشاط و شادابی و سلامت محسوب می شود که امیدواریم براساس نیازها و روستاهای پر جمعیت فاقد مکان ورزشی این حمایت ها ادامه داشته باشد .
شهرستان ریگان تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.
26مهرماه تا دوم آبانماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است .
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.