ابوذر عطا پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سال گذشته 160 نفر تسهیلات خوداشتغالی (اشتغال خانگی) به مبلغ هشت میلیارد ریال دریافت کردند افزود: امسال هشت میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار خوداشتغالی در رودبار جنوب ابلاغ شد که از این میزان 6 میلیارد و 750 میلیون ریال به تعداد 67 نفر به بانک معرفی و از این تعداد تاکنون 2 میلیارد ریال پرداخت شده و مابقی در حال تکمیل پرونده است.
وی تصریح کرد: امسال طرح های اشتغالزایی در بخش روستایی 221 میلیارد و 640 میلیون ریال ابلاغ شده که 89 پرونده به کمیته فنی اشتغالزایی استان ارجاع و در این کمیته بررسی و 38 پرونده معرفی به بانک شد.
فرماندار رودبار جنوب اظهار داشت: در زمینه اشتغال فراگیر امسال سه طرح به مبلغ 48 میلیارد ریال ارائه شد که یک طرح پرداخت به مبلغ هشت میلیارد ریال پرداخت و 2 طرح دیگر در دست اقدام است.
وی گفت: کارگران فصلی برای دریافت تسهیلات و ارایه مشاوره به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.
وی افزود: دولت با ارائه تسهیلات هشت درصد به مردم درصدد فراهم کردم زمینه اشتغالزایی در روستاهاست لذا دولت در زمینه ارائه این تسهیلات 12 درصد یارانه به بانک ها پرداخت می کند.
وی به انتشار مطلبی در زمینه مشکلات کارگران رودباری بر اثر خشک شدن هلیل رود اشاره کرد و گفت: کارگران فصلی رودبارجنوب که در جیرفت وجود دارند، اهل روستای برجک هستند که این منطقه کوهستانی بوده و هیچ ربطی به مساله هلیل رود ندارد.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.