به گزارش ایرنا، آیین استقبال از 11 نماینده استان کرمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور فرماندار، نمایندگان مردم کرمان و راور، بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیات فوتبال، سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و رفسنجان، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات جانبازان و معلولان، ورزشکاران، جامعه ورزشی و مردم در فرودگاه آیت الله رفسنجانی کرمان برگزار شد.
ورزشکاران و نمایندگان استان کرمان با کسب سه مدال طلا و پنج نقره به اردوی تیم ملی در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا رنگ طلایی پاشیدند.
کادر اعزامی استان کرمان در این مسابقات، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده (تیر و کمان)، عشرت کردستانی (پرتاب وزنه دو و میدانی)، پیمان نصیری (دو و میدانی) و منصور پورمیرزایی (وزنه برداری)، بتول جعفریان، فاطمه جهانی و بتول خلیل زاده (والیبال نشسته)، مریم ایرانمنش (مربی والیبال نشسته) و نادیا جعفری (داور گلبال)، بودند که مورد استقبال مردم ورزش دوست استان قرار گرفتند.
**با وجود مصدومیت طلا گرفتم
نماینده استان کرمان و مرد طلایی ایران از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود مصدومیت از اینکه توانستم بهترین نتیجه را در این بازی ها بگیرم و دلم مردم را شاد کنم بسیار خوشحالم.
پیمان نصیری گفت: مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در ماده 1500 متر دو و میدانی مدال طلا کسب کردم و خوشحالم توانستم پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز درآوردم.
**بدون مربی طلا گرفتم
برنده مدال طلای ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نخستین تجربه ام در رشته دو و میدانی بود و می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم افزود: بدون مربی به مدال طلای این رقابت ها دست یافتم.
عشرت کردستانی ادامه داد: نیاز به مربی به شدت وجود داشت اما توانستم این مسابقات را به خوبی مدیریت کنم و این کمبود احساس نشود.
وی عنوان کرد: کمتر از یک سال دو و میدانی را آغاز کردم و با توجه به زمان اندک آماده سازی، قرار گرفتن در گروهی دشوار و ادغام 2 کلاس در این ماده، عملکرد رضایت بخشی در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا داشتم.
این ورزشکار کرمانی گفت: مدال آوری در ماده پرتاب وزنه دو و میدانی با حضور رقبای چینی، ایرانی و کره جنوبی دشوار شده بود اما با لطف خدا و توسل به اهل بیت و زحمات مربی ها مدال طلای مسابقات را به دست آوردم.
**برای شادی مردم کرمان خوشحالم
مدال آور طلای تیمی و نقره انفرادی رشته تیر و کمان مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز بیان کرد: از موفقیت و مدال آوری در این مسابقات برای اینکه لحظه ای ایران و بویژه دل مردم کرمان را شاد کردم خوشحالم.
زهرا نعمتی افزود: تمام سعی خود را برای رقم زدن بهترین ها برای کشورم انجام داده ام.
وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای حضور و مدال آوری در مسابقات المپیک و پاراالمپیک 2020 خواهم کرد.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی در روزهای 14 تا 21 مهرماه امسال با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.