به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال مس از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل خونه به خونه بابل قرار گرفت و با 2 گل سجاد حیدری و یک مهدی تیکدری، بازیکنان بومی این تیم به پیروزی رسید.
گل نخست سجاد حیدری و مس کرمان در دقیقه 62، روی ارسال امیرحسین عسگری و ضربه استثنایی سر حیدری به ثمر رسید و گل دوم این بازیکن در حالت تک به تک با دروازه بان و یک ضربه چیپ در دقیقه 73 این بازی زده شد.
مس کرمان در دقیقه 94 این رقابت نیز توسط مهدی تیکدری به گل رسید که این بازیکن بومی و جوان مس با یک ضربه از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه نماینده بابل کرد.
تیم فوتبال مس کرمان با این پیروزی طلسم نبرد خونه به خونه بابل را شکست و پس از 4 تساوی و 2 شکست مقابل این تیم، سرانجام به پیروزی رسید.
پس از این دیدار تیم فوتبال مس کرمان با 16 امتیاز از هشت مسابقه خود در جایگاه دومی لیگ دسته یک باقی ماند.
**پیروزی سیرجانی ها در دربی استان کرمان
تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر امروز در دربی این استان با نتیجه پرگل سه بر یک مقابل حریف رفسنجانی خود به پیروزی رسید.
گل های تیم فوتبال گل گهر سیرجان را در این مسابقه پیمان رنجبری(دقیقه سه)، مهرداد آوخ(دقیقه 25) و حمید گلزاری در دقیقه 41 به ثمر رساندند و تک گل مس رفسنجان را اکبر صغیری(دقیقه 78) وارد دروازه حریف کرد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با احتساب این سه امتیاز، از هفت بازی خود 17 امتیاز کسب کرده و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در جایگاه نخست لیگ دسته یک فوتبال باقی ماند و مس رفسنجان نیز با این شکست پنج امتیازی و در رتبه 13 جام آزادگان قرار گرفته است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.