به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: تکیه بر ظرفیت جوانان سبب برطرف شدن مشکلات جامعه می شود از این رو مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.
حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: امروز باید به جوانان اعتماد کرد زیرا مدیران با سابقه امروز، جوانان دیروز هستند از این رو باید به جوانان میدان داد.
وی با بیان اینکه جوانان تنها را راه برطرف کننده مشکلات جامعه هستند اظهار داشت: جوانان در تمامی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده اند و باید همچنان در راستای رفع مشکلات و زمینه سازی پیشرفت جامعه تلاش کنند.
خطیب جمعه جیرفت گفت: در عرصه صنعت و کشاورزی با تلاش جوانان مشکلات تحریم را برطرف می کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از مصادیق کفران نعمت التماس به دشمنان است افزود: مشکلات جامعه را باید با تکیه بر توان داخلی جوانان برطرف کرد.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: شهید همت ها در خط مقدم مقابله با دشمنان آماده هستند از این رو استفاده نکردن از جوانان کفران نعمت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تفکر انقلابی تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این تفکر را به دنیا ارائه کردند و روز بروز این تفکر در حال ترویج است.
وی افزود: منافقین ضد انقلاب دنبال به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل استکبار هستند.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: بعضی ها آمریکا را کدخدا و تنها راه برطرف کردن مشکلات می دانند که این تفکر نقطه مقابل تفکر انقلابی است.
امام جمعه جیرفت به نوسانات اخیر بازار دلار نیز اشاره کرد و گفت: آنچه دلار را پایین کشید موشک های ایران بود که به مواضع دشمن شلیک شد.
حجت الاسلام سعادت فر ضمن تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارد.
** امام جمعه موقت رفسنجان نیز گفت: نماز جمعه عامل بصیرت بخشی به ملت ایران است.
حجت الاسلام سید محمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار کرد: ائمه جمعه با آگاهی دادن و بصیرت افزایی امت را بیدار می سازند و ما احتیاج به این بصیرت و هوشیاری داریم.
وی نماز جمعه را از موهبت های الهی بر امت اسلامی و از دستاوردهای نظام برای ملت ایران برشمرد و افزود: در طول 40 سال برگزاری نمازهای جمعه در سطح کشور شاهد برکات فراوانی از ناحیه نماز جمعه هستیم.
وی بیان کرد: نماز جمعه مرکز تجمع مومنان است که در این آیین مومنان وحدت و هماهنگی خود را برای رسیدن به سعادت و کمال منسجم تر می کنند.
حجت الاسلام حسینی نسب ادامه داد: نماز جمعه مرکز دعوت انسانها به تقوی و ادب اسلامی است و اگر انسانها اخلاق و ادب را در زندگی پیاده کنند فسادها و بزه کاری ها کاهش می یابد لذا نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهری محسوب می شود.
وی بیان کرد: سنگر مهم و پایگاه عظیم نماز جمعه را به بهانه های مختلف فراموش نکنیم همچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نماز جمعه سنگری در برابر هجمه های دشمنان است و امام راحل نیز بیان داشتند نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی اسلام است.
حجت اسلام حسینی نسب در بخشی دیگر از سخنانش به نشست اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با سفیران جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سفیران جمهوری اسلامی می توانند جلوی دروغ پردازی ها و شایعات را بگیرند.
وی تصریح کرد: معظم له در این نشست فرمودند سیاست خارجی کشور مانند همه کشورهای دیگر بر منافع بلند مدت و اصول ارزشها استوار است و با رفت و آمد دولت و سلایق گوناگون تغییر نمی کند.
مام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: سیاست یکی است و دولت ها فقط در تاکتیکها و ابتکارات اجرایی راهبرد سیاست خارجی تاثیر گذار هستند.
وی افزود: تمام دیپلماسی ها باید در پیشبرد اصول سیاسی خارجی در راستای قانون اساسی باشد.
3029/7433/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.