به گزارش ایرنا ،سیدعلی حاج سیدعلیخانی روز دوشنبه در نشست مسئولان این اداره کل با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل سیمان استان کرمان افزود: یکی از ضروریات ناوگان حمل و نقل جاده ای استفاده از لاستیک سالم و مرغوب است لذا دولت برای واردات لاستیک مبلغ چهارمیلیون و 200 هزار تومان را در نظر گرفته و بزودی حجم قابل توجهی از گمرکات کشور ترخیص خواهد شد.
وی گفت: کارشناسان این اداره کل اقدام به تهیه برنامه نرم افزاری برای مشخص کردن کارکرد ناوگان حمل و نقل، مطابق میزان تعداد لاستیک درخواست شده، کردند.
به گفته حاج سید علیخانی حواله دریافت لاستیک از طریق دستگاههای ذیربط اولویت بندی شده و از طریق انجمن ها به متقاضیان داده خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه هدف از این اقدام شفاف سازی لاستیک موجود با تعداد تقاضا بوده و دست دلال ها و واسطه ها کوتاه می شود، افزود: سالانه حدود 80 هزار حلقه لاستیک مورد نیاز ناوگان عمومی حمل و نقل کالای این استان است.
وی از متصدیان حمل و نقل کالا، سیمان و مواد سوختی درخواست کرد تا توزیع مناسب این اقلام نسبت به ترغیب رانندگان تحت پوشش خود به حمل و نقل مواد و بارهای تجاری مورد نیاز مردم کوتاهی نکنند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.